szállítási feltételek

1. Bemutatkozás

1.1 Ebben a házirendben részletezzük azokat a szállítási módokat, időszakokat és díjakat, amelyek a termékeink weboldalunkon keresztül történő megrendeléseire vonatkoznak.

Raktár Rendeltetési hely Szállítási idő és költség
EU raktár Ausztria, Belgium, Bulgária, Horvátország, Ciprusi Köztársaság, Cseh Köztársaság, Dánia, Észtország, Finnország, Franciaország, Németország, Görögország, Magyarország, Írország, Olaszország, Lettország, Litvánia, Luxemburg, Málta, Hollandia, Lengyelország, Portugália, Románia, Szlovákia , Szlovénia, Spanyolország és Svédország 4-10 nap
Ingyenes szállítás
UK raktár Anglia, Skócia, Wales és Észak -Írország. 4-10 nap +8% Szállítási díj
USA raktár Minden szárazföldi állam és város 4-10 nap
Ingyenes szállítás
Ausztrália és Délkelet -Ázsia Minden ország és város 4-10 nap
Ingyenes szállítás
* Kövesse nyomon rendelését a www.17track.net a kapott követőkóddal.

1.2 Ez a politika nem hoz létre jogilag érvényesíthető jogokat és kötelezettségeket; inkább a termékek szállításával kapcsolatos szokásos gyakorlatunkat jelzi ez a házirend.

2. Ingyenes kiszállítás

2.1 Ingyenes szabványos vagy expressz szállítást kínálunk minden kontinentális EU -címre, minden egyes amerikai és kanadai címre minden megrendelés esetén. A Brexit óta az Egyesült Királyságban történő szállításokért további szállítási díjat számítanak fel.

2.2 Minden egyéb rendelésre az 5. szakaszban részletezett szállítási díjak vonatkoznak.

3. Földrajzi korlátok

3.1 Általában a következő országokba és területekre tudunk szállítani: Egyesült Királyság, az Európai Unió, az Amerikai Egyesült Államok, Kanada, Oroszország. Kivéve a szigetországokat.

3.2 Időről időre megállapodhatunk abban, hogy más országokba és területekre szállítunk termékeket.

4. Szállítási módok és időszakok

4.1 Termékeink szállítására alkalmazott módszerek és a szállítás általában befejezésének időtartama a következő:

(a) ha a szállítási címe az Egyesült Királyság szárazföldjén van, akkor kiválaszthatja vagy csak használhatja az előre kiválasztott szállítási módot, és a termékek szokásos szállítási ideje ezzel a módszerrel 5-10 munkanap, kivéve, ha egyértelműen másképp van feltüntetve ;

(b) ha az Ön szállítási címe az Európai Unió szárazföldjén van, akkor kiválaszthatja vagy csak használhatja az előre kiválasztott szállítási módot, és a termékek szokásos szállítási ideje ezzel a módszerrel 5-10 munkanap, kivéve, ha egyértelműen másképp van feltüntetve ;

(c) ha a szállítási címe az Amerikai Egyesült Államok szárazföldjén van, akkor kiválaszthatja vagy csak használhatja az előre kiválasztott szállítási módot, és a termékek szokásos szállítási ideje ezzel a módszerrel 5-10 munkanap, kivéve, ha egyértelmű másként jelezte;

(d) ha a szállítási címe Ausztrália szárazföldjén van, akkor kiválaszthatja vagy csak használhatja az előre kiválasztott szállítási módot, és a termékek szokásos szállítási ideje ezzel a módszerrel 5-10 munkanap, kivéve, ha egyértelműen másképp van feltüntetve;

(e) ha a szállítási címe az oroszországi szárazföldön van, akkor kiválaszthatja vagy csak használhatja az előre kiválasztott szállítási módot, és a termékek szokásos szállítási időszaka ezzel a módszerrel 10-20 munkanap, hacsak másképp nincs feltüntetve.

4.2 Ha megrendelését munkanapon 1:1 (GMT/BST) óráig leadja, akkor ezek az időtartamok az adott napon zárva tartanak; ha megrendelését munkanapon (GMT/BST) XNUMX:XNUMX óra után adja le, akkor ezek az időszakok a következő munkanap zárónapjától kezdődnek.

4.3 A 4. szakaszban meghatározott szállítási határidők csak tájékoztató jellegűek, és bár mindent megteszünk annak érdekében, hogy időben megkapja a szállítást, nem garantáljuk a szállítást a megadott időszak vége előtt.

4.4 A termék feladása előtt csalási szűrést végezhetünk, és ezek az ellenőrzések késleltethetik a szállítást. Ha a szállítás a csalások szűrése miatt valószínűleg késik, értesítjük.

5. Szállítási díjak

5.1 Az ingyenes szállítási szabályzatunk miatt a szállítási díjakat minden ár tartalmazza a weboldalunkon. Az ingyenes szállítás minden megrendelésre vonatkozik, az árától függetlenül, anélkül, hogy további vagy váratlan költségek terhelik a vevőt. A Brexit óta az egyesült királyságbeli szállításokért további szállítási díjat számítanak fel.

5.2 Szállítási díjaink a következők:

a) a szokásos szállítási mód tekintetében a szállítási díj 0,00 €;

b) az expressz kézbesítési mód tekintetében a szállítási díj 0,00 €.

6. Szállítási nyomon követés

6.1 A szállítások nyomon követése a termékeinkre vonatkozó összes megrendelésre vonatkozik.

6.2 A szállítás nyomon követéséhez adja meg megrendelésének számát (amely a megrendelés visszaigazoló e -mailjében található) a szállítási szolgáltató weboldalán: https://www.17track.net/.

7. Nyugta és aláírás

7.1 Minden szállítást személyesen kell fogadni a szállítási címen, és aláírást kell adni.

7.2 Kézbesítési szolgáltatónk előzetesen értesíti Önt, ha aláírást igénylő szállítást próbál végrehajtani.

8. További szállítások

8.1 Ha az első kézbesítési kísérlet sikertelen, kézbesítési szolgáltatónk még legalább 1 alkalommal megpróbálja kiszállítani a megrendelt termékeket.

9. Gyűjtemény

9.1 Ha termékei továbbra is kézbesítetlenek maradnak annak ellenére, hogy szállítási szolgáltatónk még legalább 1 alkalommal megpróbálta leszállítani azokat, akkor a kézbesítési szolgáltató hagy egy kártyát az Ön címén, amely tartalmazza az utasításokat a termékek átvételének módjáról, beleértve az átvétel határidejét.

10. Szállítási problémák

10.1 Ha bármilyen problémát tapasztal a szállítással kapcsolatban, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk a weboldalunkon közzétett elérhetőségeken, vagy más módon értesítse Önt.

10.2 Ha szállítási szolgáltatónk nem tudja leszállítani az Ön termékeit, és az ilyen hiba az Ön hibája, és nem szállítja át termékeit a szállítási szolgáltatónktól a vonatkozó határidőn belül, akkor megállapodhatunk abban, hogy gondoskodunk a termékek újraszállításáról. ; fenntartjuk azonban a jogot, hogy az újbóli szállítás tényleges költségeit felszámítsuk Öntől (még akkor is, ha az első szállítás ingyenes volt).

10.3 Az alábbiakban felsoroljuk azokat a helyzeteket, amelyekben a hibás szállítás az Ön hibája.

a) rossz vagy hiányzó címet/telefonszámot adott meg a kézbesítéshez;

b) a megadott szállítási címben hiba történt;

c) a szállítási cím nem ésszerűen hozzáférhető;

d) a kézbesítési cím nem érhető el biztonságosan;

e) ha nincs szükség személyes átvételre, nincs egyszerű és biztonságos eszköz arra, hogy a termékeket a szállítási címre hagyja, és nincs olyan személy, aki elfogadná a szállítást; vagy

f) ha személyes átvételre van szükség, a szállítási címen nincs olyan személy, aki elfogadná a szállítást és aláírást adna.

hiba: A tartalom védett!
JANOBIKE Online E-robogó Shop • Elektromos robogók és kerékpárok
logo
Elemek összehasonlítása
  • Teljes (0)
Összehasonlítás
0
Bevásárlókocsi